Sunday 22 July 2012

Ahlan Wasahlan Ya Ramadhan ...


Assalamualaikum. sekarang ni kita berada di bulan Ramadhan. Ya, bulan Ramadhan yang Mulia. Oleh itu, saya nak ucapkan Selamat Menyambut Bulan Ramadhan dan Selamat Berpuasa. Semoga segala amal ibadah kita pada bulan ini diterima olehNya.

Saya mengaku yang saya bukan seorang perempuan yang baik sangat. saya masih lagi melakukan dosa. Oleh itu, pada bulan ini, saya akan berusaha untuk jadi yang lebih baik dari sebelumnya. Saya akan cuba untuk mendekatkan diri kepada Allah. Cuba untuk mencari redha dan cintaNya. Tapi saya tahu untuk lakukan semua itu bukan mudah. Oleh itu, saya akan berusaha bersungguh-sungguh walaupun saya perlu tunggu sehingga saya dewasa.

Akhir kata, semoga kita semua dapat menambahkan amal ibadah kita kepadaNya di samping mencari keredhaan dan keberkatan dariNya. Sekian, Wassalam ....


No comments:

Post a Comment